Uitnodiging infoavond glasvezel

Het heeft lang geduurd. Zo’n jaar of vier. En er hebben veel partijen aan tafel gezeten. Maar nu zijn we dan eindelijk zover. Bernheze krijgt glasvezel. In álle kernen. En in het héle buitengebied. Wethouder Rien Wijdeven heeft namens de gemeente de intentieovereenkomst met Eric Vos van e-fiber getekend. En wij, als Stichting Glasvezel Bernheze, hebben onze achterban geraadpleegd en wij staan er ook vierkant achter. Ook de Dorpsraad Nistelrode ondersteunt dit initiatief van ganser harte. Wij nodigen u daarom uit voor de informatiebijeenkomst op:

11 oktober om 19.30 uur in Zaal Kerkzicht in Loosbroek (voor de agrariërs),
12 oktober om 19.30 uur in Zaal Kerkzicht in Loosbroek (voor de ondernemers),
1 november om 19.30 uur in het Nesterlé-gebouw in Nistelrode,
2 november om 19.30 uur in de Stuik in Vorstenbosch,
7 november om 19.30 uur in de Wis in Loosbroek,
8 november om 19.30 uur in Cultureel Centrum Servaes in Heeswijk-Dinther,
9 november om 19.30 uur in de Pas in Heesch.

De informatie-avonden in oktober zijn speciaal gericht op respectievelijk agrariërs en ondernemers. De avonden begin november staan de woonhuisaansluitingen van burgers in de dorpen en in het buitengebied centraal. Als u verhinderd bent op de avond waarvoor u nu uitgenodigd wordt, bent u uiteraard ook van harte welkom op een van de andere avonden.

Op deze avond wordt u geïnformeerd door:
– de Stichting Glasvezel Bernheze,
– de Gemeente Bernheze,
– e-fiber, de maatschappij die het initiatief neemt om hier glasvezel aan te leggen, en
– TriNed, die als provider de dienstverlening op dit glasvezelnet gaat verzorgen.

U wordt op die avond uitvoerig geïnformeerd over de vele voordelen die glasvezel te bieden heeft boven de andere systemen. U krijgt uiteraard ook alles te horen over de gang van zaken, de aanleg, uw aansluiting, uw abonnement, de overstapservice, etc.
Maar u kunt uiteraard zelf ook met uw eigen vragen komen.
De bedoeling is dat u na afloop van de hoed én de rand weet, zodat u weloverwogen uw keuze voor een abonnement en een pakket kunt maken. Want die keuze hebben we nodig om samen aan de 40% deelnemers te komen om glasvezel te kunnen realiseren in héél Bernheze.

Wij hopen u te mogen verwelkomen op deze informatie-avond.